analaka daha kullanmadım. Ama bi arkadaşım doğumdan sonra 3 aya yakın karnına saf zeytin yağı sürüp, streçle sararak kapatıyorum demişti ve en az 2 saat bekliyorum demişti. Karnında gerçekten çatlağı yoktu bize gösterdiğinde. Kremler işe yaramazsa denebilir ☺️