Arkadaşlar 17+2yiz iki gündür hissettiğimi düşünüyorum 🤔 yani hiç yaşamadığım bi şey gibi çok ilginç bağırsak hareketi olmadığından eminim. Minik ama anlaşılabilen tık tık bişeyler oluyor🤣 ama sabah solda hissediyordum bu akşam meyve yedikten sonra sağda bişeyler olduğunu hissediyorum 😀 döndü mü acaba döner mi ki böyle sizden ricam hissetmeye başladığınızda nasıl bişeydi tarif edebilir misiniz😇