Uza Kızlar hamilelikte akıntı yüzünden Donaxyl altan fitil kullanan var mı? Kullanıp akıntısı biten acil cevap yazar mı
Canan_suatefe08 Uza benimde idrarimda koku vardı bide enfeksiyon cıktı doktor verdi şuan kullanıyorum daha 4 tane daha var koku bitti ama akintin hala devam ediyo inşallah oda geçer 36 ıncı haftamdayım doğum yaklaştıkça enfeksiyon çoğaliyo mu anlamıyorum 🤷♂️🤷♂️
Uza ozlem3333 8 haftalık hamileyim sürekli beyaz süt kesiği gibi kokusuz akıntım var doktorum bu ilacı verdi kullanmam için
Uza Hayalizlerim şimdi ne durumdasınız ve kaç haftalık hamilesiniz banada doktorum verdi bugün bu ilacı kullanmadan önce sormak istedim
Melek- Uza ilk zamanlardan beri bende de o tarz akıntı var ve 30. Haftadayım hala devam ediyor . Doktorum kokulu ve sarı değilse sorun yok dedi. Siz ilaç da kullanıyormuşsunuz inşallah çabucak geçer endişe etmeyin 🙏🏻
Uza Hayalizlerim kaç haftalık oldunuz peki? Umarım kurtuluruz bu akıntı belasından.. maalesef enfeksiyon yüzünden 1 kaybım var :(
Hayalizlerim Uza 28.haftadayım ama en baştan beri beyaz akıntı var enfeksiyon olunca sarıya dönüyor yarın idrar testimin sonucu belli olacak doktor ona göre ya ilaç yada fitil verir büyük ihtimal
Merinosunannesii Uza kullandım bende hiçbir işe yaramadı doktorum sonra toz ilaç verdi tek seferlik o zamanda akıntım geçti gibi oldu sevindim bir baktım yine basladı aman nazar değmesin en azından azaldı
Merinosunannesii Uza umarım faydası olur cok zor yaa kokusu kötü görüntü kötü hele birde kaşıntı var mahvediyor beni
Merinosunannesii Srnykp1904 biliyorum ondan da var ama kendi evimde babanmeme gelmiştik eşimle birkaç günlüğüne kalmaya yasadıgım yer karantinaya alındı yine evime gidemiyorum eczaneden de almadım tekrar