Aselminaaa Ella204 ne yaptirmak istiyordun makrome ile ilgili biseyse cok guzel bi sayfa onerebilirim
Aysem3338 Ella204 bende magnet düşünüyorum hem bir kenara atılmaz kullanışlı birşey dolap süsü fln demode oldu hem açacak hem çikolata yaptircam ben
Ella204 Aselminaaa şunu yaptırayım diye bi düşünce yok aklımda ama değişik şeylere açığım öneri alabilirim
Aselminaaa Ella204 atiyorum sana sayfayi incelersin cnm gecen sene bunu yaptirdim oglumun dogum gunu icin ve anahtarlik sayfasini incelersin cnm
Vahide-azra Ben magnet yaptırdım, aynı gün yapıp kargoladılar ertesi gün elime ulaştı magnet_acacak memnun kaldım tavsiye ederim yani hem kullanılacak birşey öyle bakıp atmaz verdiğimiz kişiler diye düşünüyorum 2,25 tl idi tanesi
Serendipity Zeynep_elifnur siz buradan mi yaptirdiniz? kalitesi ve fiyati nasildi acaba degisik modeller varmis da sitesi olmayinca emin olamadim
Zeynep_elifnur Serendipity valla bende bı kaç saat önce sipariş verdim tasarım yapılacak .. ama fiyatı uygun diğer sayfalar üç buçuk fiyat veriyolar burası 2 veya 2.25 .. bı sayfa daha var onuda atabilirim isterseniz
Nurr_1 Ella204 ben kendim Evde sabun mum işiyle uğraşıyorum Bu yüzden tabiki başkalarına yaparken kendime yapmazsam olur mu 😅😅Kokulu sabun yada yine kokulu mum düşünüyorum ben kullanılabilecek bişey daha mantıklı gibi 😂 diğer türlü Bi yere atıyorlar orda kalıyor 😅
Oyacool Ella204 ya bende özeniyorum böyle şeylere ama korona döneminde doğumda misafir ağırlamayı düşünüyor musunuz gerçekten 😟 yada ben çok takıntılıyım . Çünkü bebeğin 40ı çıkana kadar bağışıklık sistemi ancak oturuyor diye biliyorum.
Ella204 Oyacool doğumuma daha 5 ay var o zamana ne ola hayır ola. Ben yaptırayım nolur nolmaz. Hem dolu dolu misafir kabul etcek halim yok eşime dostuma yaptırmak istiyorum. Öneri istemiştim eleştiri değil 👍🙂
Zeynep_elifnur https://instagram.com/3m_lazer?igshid=2krfnslv85ha Burası 2 TL ürünleri güzel görünüyor ilgililerde ben konuşmuştum.
Parsbebiko Zeynep_elifnur bende buradan sipariş vericem gayet ilgili bı bayan bakalım sonuç nasıl olacak
Edaunsar Ella204 https://imgyukle.com/i/NODsic canım ben kızıma bunu yaptım arkadaşada bundan yaptık fikir olsun bu modeller güzel oluyor ☺️
Oyacool Ella204 eleştiri değil zaten kaldı ki neden tanımadığım kişiyi böylesi bir ortamda eleştireyim anlamak istediğinizi anlarsınız tabii fikir neyse zikir odur da ben naçizane fikrimi söyledim sadece sağlık bu hediyelikten misafircilikten daha önemli bir yılı geçti bu hastalık bitecek gibi de değil burada onlarca post var bebeğinden ayrı kalmak zorunda kalan sütünü veremeyen . Allah gönlünüze göre versin .