AnneKuzusu26 Instagramda stilimsensinn sayfasından 10 lu hastane çıkışı seti yaptıran varmı memnun kaldınız mı indirimde olunca yaptırmayı düşündüm ama kalitesiz olurmu bilemedim
hatice_Akyalcin Canım ben istegramdan hediyelik.carsim diye bir sayfaya yaptırdım yeni geldi daha yüzde yüz pamuklu ve çok güzeldi dokusu yymuşacikti 180 TL verdim 10lu sete özenle işlemiş Allah razı olsun çok güzel yapmıştı istersen bir bak derim