Stmom Minik95 cok yüksek değil ama hamilelik için istenileni yuksek. Vereceği ilacla 1 2 ayda normale döner:)
Denizyildizii Minik95 bebek istiyorsan eğer tsh için ilaç kullanman lazım yoksa düşebilir. Ama birkaç gün sonra testi tekrarlamanıda tavsiye ederim bazen laboratuvar da yanılabiliyor benimde 3 ün üzerinde çıkmıştı 2 gün sonra yeniledim 1 buçuk çıktı bu sefer
Emineee1 Tsh ı 30 40 olanlar var öyle cok yüksek değil tabikii içinizi rahat tutun 25lik yada 50lik ilaç vercektir doktorunuz sabahları aç karna kullanıyorsunuz aylık tsh ölçtürmeniz lazım