Aysehatun 34 haftalık hamileyim canım bu son dönemlerine kadar memnundum çok beklemek dışında tabi... 1. Devit3 kullanımına çok geç başladık daha birkaç gündür düşün.. 2. Şeker yüklemesi için bilgi vermediği için geç kaldım. 3. Şeker yüklemesi yapmadığım için açlık tokluk testi yaptırmamı söyledi yaptırdım. Sonucum açlık ve tokluk 117 çıktı beni o kadar çok korkuttu ki sen şeker hastasısın bu çok kötü naptın sen vs diyerek acil dahiliyeye git dedi gittim doktor bu değerlerin normal dedi tabi birde orda para bayıldık ve sadece doktor sonuçlarıma baktı... sonra sibel hanıma tekrar gidip sonuçları söyledim. Bana şeker ölçül cihazı almamı ve günlük sabah öğle ölçmemi söyledi onada tamam dedim değerlerim hep normal çıktı. 4. Ve son haddi ise 2 haftada bir kontrol sürecine girdim. Hastane normalde 10 gün kontrol sürecinde para almıyor bana sagolsun asistanına 11. Güne randevu verdirmiş. Bana rabdevularımız ful dolu dedi ama ilk muayene gibi aradığımda istediğim dolu dediği tarihe gün verdi ... GÜVEN yerlerde yani ....