Senayyalcin Benim de 30lu haftalarımda başlamıştı bahsettiğiniz ağrı ve hala da oluyor.Gerçekten çok zorluyor insanı.Doktorum ben şikayet edemeden kendisi durumdan bahsetmişti.Bebek dönmemiş ve başı kaburgalarında Bu yüzden ağrı yapar özellikle de ciğere baskı yaptığı için sağ kaburgan ağrıyacaktır,başı aşağı dönmedikçe sıkıntı verir demişti ben şok olmuştum daha şikayet etmeden nasıl bildi diye🙈Son aylarda kilo ve boy atağı da olduğu için bu ağrılar doğal ve makat gelişli bebek annenin kemiklerini çok ağrıtıyor.Ben izinde olduğum için hep evdeyim ve sütyen takmayalı baya zaman oldu.Dışarı çıkacağım zaman da telli/balenli sütyen takmıyorum sizler de spor sütyeni emzirme sütyeni gibi alternatifler deneyin kızlar çok rahat edeceksiniz.Allah hepimize sabır güç versin🙏🏻