Esma5825 sizin sorduğunuz soru değil muhabbetin kıvrıldığı yön doğru değil. Bir de sormayın yani bugün benim eşim yoktu saat 6.30 ben baykuş gibi güneşi bekledim. Siz etkilenmiyo olabilirsiniz ama ağır musallat yaşamış biri olarak hamileyken yine aynı şeyleri yaşayıp yaşadığım şeylere benzer bişiler duymak istemiyorum. O postları alkışlayıp sizinkini eleştirmiyoruz zaten hiçbirinin doğru olmadığını söylüyoruz.