Bhralp0501 Hanımlar merhaba, 19.haftanızda bebeğinizin hareketlerini hissettiniz mi? Hissettiniz ise nasıl ve tam olarak hangi bölgenizde olduğu konusunda bilgi verebilir misiniz? 🥰
Miumiu Bhralp0501 Canım ben tam 19. Haftamda hissettim ilk gebeliğim☺️ Dondurma yemiştim biraz uzanayım dedim böyle gluk gluk balık kayar gibi bir şey oldu karnımda. Kesinlikle gaz değil diyorsunuz ayırt ediliyor🐣 Sonra pıt pıt çok hafif vurmalar oldu. Şimdi 22+4 olduk karnımın dışından bile görülüyor vurmaları müthiş bir şey🥰
momsboys Bhralp0501 benim 18 de kasıkta hissettim pıt pıt dye 24+5 suan baya hareketlendi ama çok asırı asagıda kasıgımda hissediyorum genelde
Masalannesii Bhralp0501 ara ara hiseediyorum hareketleri ama sert bir şekilde değil tabi sadece dün sabah uyandım yataktaydim hâlâ birden karnimin alt kısmında birşey hissettim kızımın tekmesiydi o 🙈🙈ilk defa bu kadar sert hissettim ama çok güzeldi bekliyorum hâlâ o şekilde tekme atmasını ama her zaman sert bir şekilde hareketini hissetmiyorum ufak ufak kıpırtı şekilde hissediyorum ilerleyen zamanlarda dahada sert hissediyorum inşaallah 🙏🌸
Bhralp0501 Miumiu Maşallah. Benimki de bebek o zaman. Yeni yeni olmaya başladı. Dediğiniz gibi gaz gibi ama değil. Cevabınız için teşekkür ederim 😊
Tanem20 Miumiu sürekli hissediyrmusunz peki bnde yarın 20 olcağız o kadr sık değil bugün hisstmedim bile denebilir
Cicekler Ben 1 haftadır ciddi ciddi hissediyorum göbek deliğimin tam üstü bazen altı bazen sağı bazen solu daha önce yaşadığım hiçbişeye benzemiyor anlamamak imkansız gibi. 19+2yim bende bu arada. Çok güzel bir an 🥰
Bhralp0501 Cicekler Maşallah. Benimde 19+2😊 daha çok kasık bölgemde hareketlenme oluyor. Çok mu aşağıda diye endişe ettim.
Mgs21715 Merhaba bizde tam 19 haftalıgız bugün 🤗benim genelde solda zaten bebeğim hep sol taraftan bişey kayarmış gibi yada pıt pıt vuruyormus gibi hissediyorum 2 gündür daha da hissettirmeye başladı kendini 🌸
Bhralp0501 Mgs21715 Maşallah 😊 bende yeni yeni hissetmeye başladım ama daha çok kasık bölgemde. Doktor kontrolüme 1 hafta var. İnternette göbek bölgesinde hissedilir yazıyor ama benimki daha aşağıda olduğu için endişelendim biraz 😊
Miumiu Tanem20 Ben 19. Haftamdan sonra ara ara hissetmeye başladım ama 20nin ortalarından itibaren git gide çok güçlendi oturduğumda yattığımda vuruyordu direk 🐣 Bu haftalarda sık hissetmeme normalmiş canım panik yapma ilerledikçe hareket sıklığı da artıcak artık benim karnıma dokunduğum anda tepki veriyor miniğim💙🐣