15.haftamdayim bnde kullanıyorum yemek yiyemez olmuştum o ilaçla iyiden iyiye düzeldim ama dün gece bilerek içmedim dedim artık kusmuyorum ilaca gerek yok ama çok yanlış düşünmüşüm,sabahtan beri bulantım kusmam var ve şuan çok açım meğer o ilaç beni hayatta tutuyormuş yahu🤣 değerini bilin bu ilacın arkadaşlar aç bilaç kaldım valaha 😖😖