MercimekVeaAnnesi Kizlar ill hamileligimde 6 7 aylik karnm cikti smdi ikinciye hamileyim daha 6 haftalik karnm var ya sizce siskinlik mi yoksa cikmaya mi basladi boyle olan varmi erkenden karin cikarmi
Cevirmenannee MercimekVeaAnnesi ikinci gebeliklerde daha erken çıkıyormuş ama sizin ki baya erken çıkmış, şişkinlik gibi geldi bana
Sermec27 MercimekVeaAnnesi muhtemelen şişkinlik canım ikinci gebelik dahi olsa o kadar erken cıkmaz ilk oğlumda 18 haftada belli olmuştu ikinci oğlumda 14 ten sonra belli olmaya başladı 🥰
kucuktosbik27 MercimekVeaAnnesi şişkinlik normaldir ama göbek değildir o benimde başlarda öyle şişiyordu karnım akşama doğru magnezyum kullanınca geçti ama sizin haftanız baya küçük
Cevirmenannee MercimekVeaAnnesi adetten yeni kesildiğin için onun şişkinliği de olabilir endişelenme, sade maden suyu içebilirsin
Nurgullmom MercimekVeaAnnesi Yeni hamilesin ya adet olmadigin için felan şişmişsindir bi zaman sonra duzelir galiba bendede olmustu patlıcak gibiydim 6haftalik hamileymişim. Bir hafta sonra felan o duzeldi hormonlar alt ust oldu 🙄🥴 duygu karmaşası felan başladi migde bulantıları. Geçiyo yanii bide üşütmüssündür belki ondanda şişmiş olabilirsin
momsboys MercimekVeaAnnesi şişkinliktir kuuzm benim ilkinde de ikincidede 20. haftada cıkmaya basladı