3.sezeryanımı olacagım pazartesi ye gün aldım tam 39 haftama bnada çok dua edin daha önce bi 17 haftalık bide 32 haftalık bebegimi kaybettim herkez çok şanslı olmayabiliyor dogumlarımı anlatıp kimseyi olumsuz etkilemek istemiyorum ama ne yalan söylim heyecan korku hepsi bi arada bnada çok dua edin edenlerden de Allahım razg olsun