SevdaTacoluBakr affınıza sığınarak bok gibi bir hastahane olduğunu belirtmek durumundayım.Zaten bi gittiğiniz doktora birdaha denk gelmeniz çok zor oluyor.Ayrıca eğitim araştırma olduğu için uzman doktorlar değil asistanları sizi muane ediyor.Yani düzenli bir takip beklemeyin.Ultrason fotoğrafları da beklemeyin vermiyorlar genelde.İdrar testleriniz için hiç bir steril ortamları yok ama kan testleri için birşey diyemem sonuçta tüplerde oluyor.Durumunuz müsaitse devlete giderken aynı zamanda özelde de takibinizi başlatın yani kanunide ısrarcıysanız.