Kızlar 11.haftada gittiğimde doktorum ense kalınlığı iyi,burun kemiği oluşmuş ikili teste gerek görmüyorum üçlü test yaparız bir ay sonra demişti.Ancak sorun şu ki o kadar korkuyorum ki birşey olmasından elbette doğuracağım miniğimi ama fazlasıyla kafaya takacağım üzüleceğim bebeğim daha da etkilenecek.Napayım test olmasam mı 🥺