Zhrcn Nn06 çok fazla olmadığı sürece salatalık yendiğimde veya soğuk süt yavaş yavaş içtiğimde geçiyor fazla olursa rennie çiğneme tablet verdi doktorum şurup içemediğim için onu kullanıyorum o da çok rahatlatıyor şurup içemiyorsan tavsiye ederim ☺️