Bugün biraz iş yapim dedim abartmış olmalıyım ki oturma odası mutfak derken bayağı temizlik yapmışım camından tut mutfak dolapların tülünden tut halısına kadar bayağı yordum kendimi işim bitince fark ettim. Simdi de bebeğimin hareketlerini pek hissedemiyorum acab yorulduğum için mi pek hareket etmiyor?