Burctn
Tatlıya bayilan bir insanim.
Yani tatliyi o kadar cok seviyorum kiii taşın üstüne serbet dök al bu tatli de onu yerdim nerdeyse düşün artik 😂😂
Ama hamile kalinca ilk 4 ay boyunca ne cikolata ne de tatli yuzu gormek istemedim.
Kizim olacak Allah izin verirse .
Simdi tatli yiyebiliyorum Allahtan 😊