Arifcaninannesi OzgeSahin2 hayır cnm 37+6 da oldum bebeğim şuan 1 yaş 2 aylık şuanda hamileyim 23 haftalık 38 girdiğim günde yapicam sezaryenimi
Fatomaro OzgeSahin2 ben tam o haftada sezaryen doğum yaptım. Sağlıkla kucağınıza alın iyi doğumlar ☺️