Kızlar adetime daha 2 hafta daha var ama kaşık ağrıları, bacak ağrıları, sol tarafta batmalar oluyor. Daha önce hiç böyle şeyler yaşamamıştım. Çocuk düşündüğümüz için düzenli ilişki yaşadık. Daha erken tabi ama benim gibi belirtileri olup sonrasında hamile olduğunu öğrenenler var mı ?