Fatmadeniz Arkadaşlar benım son adet tarihim 15 şubat ve gebeliğim 16+4 güne tekabül ediyo ultrasonda 15 hafta çıkıyor ben hangisine göre Doğum yapıcam
RHSENKAL Fatmadeniz canım sen hep sat ı takip et sonlara doğru düzeliyor genelde haftan düzelmesede doktor gelişimine göre daha net birşey söylüyor doğum için
Eliffff Fatmadeniz canım geç döllenme olmuş sanırım senin de.ultrasona göre takip edeceksin.bi süre sonra tarih değişibiliyor yine
Arya92 Fatmadeniz 38haftaligim hep Satı takip ediyoruz zaten gittiğin her doktor girdiğin ultrasonda nst de olsun herkes son adet tarihinin soruyor
Fatmadeniz Umarım öyle doktora gittiğimde ben tarıh verıyorum kağıtta farklı çıkıyor Bebişlerimiz ıyı olsunlarda