Kızlar merhaba 12 şubat son reglim, 27-28 günde bir oluyorum hep düzenlidir normalde maks yarın olmam lazım. Henüz bi şey yok az önce beyaz sarı karışık akıntı oldu. Normalde regl öncesi sivilce cıkar gögüsler sertleşirdi ama su an sadece gögüslerim daha dolgun ve karnımda hafif agrı var. Sizce hamilelik olabilir mi?