Nefes4949 Eltimin ikinci kez bebeğinin kalbi duruyor hamileyken kalp durması neye bağlı olur neden olur patalojiye yollayan sonuç alan varmı veya etrafınizda bu durumu yaşıyan nedenini bilen varmı çokta dikat ediyordu nasip ne diyelim
Demir06 Nefes4949 genelde pıhtılaşma ile ilgili oluyor ama başka sebebide olabilir.Pıhtılaşma için test yapıldı mı.Allah bundan sonra sağlıkla nasip etsin 🤲🏻
Anne1521 Nefes4949 ben yaşadım iki gebeliğimde kalp atışlarının durmasıyla sonlandı patolojiye gittiler bi sıkıntı çıkmadı ben ve eşim genetik test yaptırdık pıhtılaşma biraz vardı ve bi gende heterozigot mutasyon çıktı şu anki kendi doktorum hariç kaç doktor Prof baktıysa önemsemedi aslında çıkan en küçük risk bile sebep olabilir…genetik tarama yaptırsın eşi ve kendisi mutlaka tekrar gebelik düşünmeden sonuçlar 3 ay sürüyor çıkması bide pıhtılaşma baktırmalı mutlaka Allah sağlıkla hayırla bir evlat nasip etsin inşallah🤲🏻
BabyYoda Nefes4949 ne kadarlık durdu kalbi ? Pıhtılaşma,kakasını yeme,kordon dolanması,bir de doğum stresi sebebiyle olabiliyormuş. Benim iki genimde pıhtılaşma çıkmıştı
Demir06 Nefes4949 pıhtılaşma testi için sizden kan alınması gerekiyor.Devlette 3 düşük sonrası bakıyorlar sanırım 2 de olabilir tam emin değilim.Ama özelde yaptırabilirsiniz durumunuz varsa.Ben 1 düşük sonrası şehir hastanesinde doktora ısrar etmiştim yapıldı sizde bi görüşün
BabyYoda Nefes4949 Mutlaka bir hematoloji uzmanına görünmeli. Bebeğin patoloji raporuyla birlikte giderse tedavi sürecini kısaltır. Allah bir daha yaşatmasın aynı acıyı
Gulcan06 Nefes4949 Pihtilas ma sorunu olabilir genelde öyle oluyor üniversite hastaneelrinde tıbbi genetik bölümüne gitsin Pihtilas ma testi yaptırdım canım
Morgeyik Peki herşey yolunda mıydı kalp atışı sağlığı vs benimde bir kaybım var ikinciye gebeyim mazur görün beni
Nefes4949 Morgeyik doktor herşey yolunda dedi okadar giti kontrole ama kahverengi lekelenmesi oldu sonra giti bebeğin kalbi durmuş maalesef
bebisini-bekliyor Nefes4949 bizim de patoloji de sorun çıkmadı genetiğe gittik pıhtılaşma çıktı 2 kere kalp durması sonucu kaybetmiştik
bebisini-bekliyor Nefes4949 valla canım hıc bılmıyorm ama gebelikte iğne ve ilaç kullanıyorm suan sonrasında bişey olacak mı sadece gebe olunca kullanmak yeterli mi tam bilmiyorum ama hamile kalınca iğne kullanacaksın demişti genetikci demekki normal zamanda zararı yok