Ozlem1408 ben 41 yaşındayım otomatikman yaştan dolayı tüm testlerde riskli çıkıyorum.ama diğer hormonlar, tahlilleri, ayrintili ultrason, şeker yüklemesi, ölçümler iyi olduğu için önemsemiyor doktorum..önemli olan bebeğin gelişimi.yastan dolayı zaten riskliyiz hep..