BFSL benim bebeğim aşağıdaydı 37+5 te gittim yukarı döndü şu an yan duruyor gibi doktorum 1 hafta da bekleyelim olmadı sezaryen olur dedi senin ki çok erken demiş bende bir umut bekliyorum Pazartesi salı kontrole gideceğim senin dönme ihtimalin fazla hakkımızda hayırlısı olsun 🙂🙏🏻