Elif3534 Wonderwoman benim de riskim ikilide en düşük risk çıktı. Doktorum istedi yine de, Farklı şeylere bakıyoruz 3lüde dedi
Elif3534 Oyaaaaaaaa o zaman yaptırmak isterseniz zamanı gelmiş. Ben de 15+5im. Haftaya gideceğim. 16+4 iken randevum. Doktorum geciktirme demişti.