Kızlar bebeğimin eşi aşağıda rahimle arasında 20 mm varmış bebek gayet sağlıklı çok şükür bir sıkıntı yok ama ben ne zaman doktora gitsem doktorum çok riskli çok riskli diyip duruyor doğumda yüksek kanamalı bir ameliyat geçirebilirsin diyor bir başka doktor ise bunun bu kadar abartılacak ve korkutulacak bişey olmadığını söylüyor kafam çok karıştı bu durumu yaşayan varmı ayrıca plasenta rahim ağzını kapatmıyor sadece yakın sürekli bana düşündürecek şeyler söylüyor sizde de mi böyle yoksa başka şeyler söylüyormu doktorunuz 30. Haftadayız bu arada bilgi verirseniz sevinirim 🙏😕