Gizem--43 Kizlar sezeryandan sonra normal dogum olur mu kac sene geçmesi gerekiyor kan sulandırıcı kullananda yapabilir mi ?
Yaseminnisa Gizem--43 ben yapıcam insallah 15 haftalıgım doktrunuza sorun her doktor kabul etmeyebilir benim doktorum 2 yıldan sonra kabul ediyor 👍
Zeynepelf Gizem--43 oluyor tabi canım ama doktor bulman gerekiyor hepsi yapmıyor. Ben ilk doğumumu 2018 temmuzda sezeryanla oldum simdi 36 haftalığım normal gözüküyor bakalım
Hurims Gizem--43 ah ahhh ben niyetime almıştım ama 40+2 olduk gelmedi tostos bu yüzden yarın sezeryan olacağım . Ama siz niyetinize alın artık doktorlar bu duruma sıcak bakıyor muhakkak etrafınızda iyi bir doktora denk gelirsiniz