30 haftalik gebeyim karnimin ve belimin sag tarafin aci bi agri var. Yaygin bi agri degil sadece o bölgede bu haftalarda olan bi durum mu ara ara geciyor. Sonra geliyor. Doktoruma mesaj attim ama hala dönmedi. Gene içim rahat etmicek gidicem ama belki korkulcak bsy yoktur çok kafam allak bullak oldu. Bianda oldu ya