Ozcifci hissetmek anlamında hep sağda hissediyorum, döllenme için de ilk gittiğim kontrolde doktor soldan gelen yumurtayla döllenmiş dedi (ben çıkınca bana bu gereksiz bilgiyi neden verdi acaba derken, spoiler imiş o meğerse, soldan olunca erkek oluyormuş sağdan gelen yumurtayla kız oluyormuş dediler)
Sonuç: oğlum olucak 😇 ne kadar tuttu tutmadı bilemiyorum