Ly020818 ya banada 22. Haftamda suyun fazla dedi doktorum 23. Haftamda şeker yüklemesi yaptılar şükür hiç bir sorunum çıkmadı , şekeri hazır gıdaları felan tüketmiyorum artık öncedende nadir tüketiyordum ne yapmam gerek bilmiyorum suyu çokmu içsem az mı , yürüyüş yapsam düzelirmi acaba ?