rukiyyee ikincimucizemmmm rukiyyee normalde özele gidiyorum onda 16. haftada erkeğe benzetti 22. haftada detaylıya girdim onda da koz galiba denildi şimdide devlete gideceğim bakalım o ne dicek
YagmurAnnesi rukiyyee 15. Haftada özelde öğrendim erkek olduğunu. sonra devlete başladım 21. Haftada devletteki doktor tekrar erkek olduğunu teyit etti
rukiyyee ikincimucizemmmm normalde özele gidiyorum onda 16. haftada erkeğe benzetti 22. haftada detaylıya girdim onda da koz galiba denildi şimdide devlete gideceğim bakalım o ne dicek
rukiyyee masalsmomm normalde özele gidiyorum onda 16. haftada erkeğe benzetti 22. haftada detaylıya girdim onda da koz galiba denildi şimdide devlete gideceğim bakalım o ne dicek
rukiyyee YagmurAnnesi banada 16. haftada ekek olabilir dedi 22. haftada detaylı usg de galiba kız dedi bide devlete gideyim dedim bakalım o ne dicek