Merhabalar 19.haftamdayım ilk gebeliğim bugün kanlı akıntım geldi doktoruma yazdım hemen gel bakalım dedi. Alttan muayene oldum yara var kanıyo dedi düşük tehliken var birde rahim ağzın açık mı kısa mı ne dedi o psikolojiyle anlayamadım suyuda az gibi bol su iç haftaya gel eğer geçmezse dikiş atmak gerekir düşük yapmıyosun ama tedbirli olmamız lazım erken doğum belirtileri dedi iğne ve progestan başlattı istirahat et dedi morelim çok bozuk bu haftaya kadar hiçbir sıkıntı yoktu ağrımda olmuyordu sadece bel ve kalça ağrılarım oluyordu onlarada ilaç yazmıştı zaten çok korkuyorum böyle birşey yaşayan var mı acaba mahvoldum 😭😭😢