10 martta sabah 10 buçukta hastaneye gittik yatışım yapıldı heyecan ve korkudan ağlıyordum sürekli çok duygusallasmistim yatış işlemleri yapildiktan sonra odamiza çıktık hemen bi bayan gelip ameliyat önlüğümu giydirdi çok korkuyordum saat 12 30 da ameliyata alınacaktım epidural sezeryan yapacaktım sonra beni sandalyeye oturtup ameliyathane kapısına götürdüler beni götüren hemşire kız içeri bakma hemen dedi ama ben baktım içeri tertemizdi ameliyathane sonra hemen beni ameliyat masasına oturttular onumde bir erkek doktor başımı öne eğdi omuzlarimi gevsetti sonra arkamda duran kadın anestezi uzmanı epiduralimi yapacağı bölgeye uyuşturucu iğne yaptı sonra ise epidural iğnemi yaptı hiç korktuğum gibi acılı bir işlem değildi acımadı diyebilirim size sonra birden ayaklarımda bir sıcaklık ve kendim masaya kaldıramadım erkek doktor tuttu ve beni yatırdı sonra sonda takılma işlemine geldi hissetmedim bile takıldığını çünkü uyusmustum hemen daha doktor gelmeden tansiyon nabız ölçüldü heyecandan kalbim hızlı çarpıyordu doktor bana sakinlestirici verdi ve ben sersem gibi oldum gevşedim sonra doktoruma başladınız mı hocam dedim hayir dedi ve 2 dakika sonra oğlumun ağlama sesi bende ağlamaya başladım ben korkmiyim diye söylememişler meğersem hoca bebegimi çıkarmış bile sonra dikişlerim yapılırken yine bir sakinlestirici biraz uyumam için gözlerim gidiyordu sonra hemen dikişlerde bitti ve beni çıkardılar kapıda eşimle babam vardı hemen odamiza geldik 5 6 saate yakın uyuşuktum ağrı kesiciler yapıldı ve ağrım olmadi ilk kalkıp yürümek zor oldu benim için ams evladım doğdu ya hicbisey zor değildi çok güzel bir duygu Allah bütün herkese nasip etsin sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🤲❤