Kızlar, anneler merhaba
Bugün doktora gittim folik asitimin normalinden de daha çok düşükmüş. Beni biraz korkuttu aslinda omurilik sıkıntısı olaboir ileride daha da sıkıntı olur diye çok fazla düşükmüş farklı ilaç verdi :(
2.bebegim olacak nasipse 8+6 haftalık bu arada .
Bilginiz var mı yaşayan yardımcı olur musunuz