Kızlar dün de söylemiştim kontrole diye geldim suyun az dediler perinatolojiye yönlendirdiler onlar da yatış verdi takip edelim diye. Nst bağlandı sancı yok açılma yok rahim ağzı uzunluğu normal sadece su azlığı ve buna bağlı karın çevresi biraz geriden geliyor dediler, 2 gündür hastanedeyim ama öyle oturuyorum yani serum iğne ilaç vs verilmiyor sadece gün içinde nst bağlanıyor tansiyon ölçümü yapılıyor , çıkış istesem mi böyle beklesem mi bilmiyorum refakatçi yok bir şey yok yanımda. Erken doğum mu olur diyorum şuanlık söz konusu değil ama suyun az olması riskli tabi diyorlar . Bir çok kişi evde havuç suyu armut su vs ile düzene sokmuş , ben ne yapsam bu su azlığını miktarını da söylemiyorlar suyun