Selinnusta anladığım kadarıyla sen normal Doğum istiyordun fakat şartlar seni sezeryan Doğuma götürüyor güzel anne Doğum şeklinin ne önemi var ki tabiki de normal yollardan olanı istiyoruz her zaman için ama herşey de bir hayır vardır rabbim kulunu darda bırakmak istemez belki senin için normal Doğum sağlıklı olmayacak bu sebepten dolayı sana sezeryanı vesile kıldı bu sekılde düşün hem önemli olan yavruna sağlıkla kavuşman değil mi niye onu da kendini de riske atıyorsun rabbim korusun bunun pişmanlığı daha kötü hem sezeryn da eskisi gibi korkunc değil ki hakkımız da hayırlısı de rabbine sığın o senin için en iyisini düşünmüştür Melek anne üzme kendini sağlıkla kucağına al bebegını inşAllah ❤️