AybukeA Eyo11 ilk 3 ay bende de aşırı alınganlık ve ilgi arsızlığı vardi, sonra azaldi neyseki 😅 sacma sapan şeylere gözlerim doluyordu
Aysegultkk Eyo11 ilk zamanlar bende hiç olmuyordu ama 30 haftalığım ve aşırı ilgi istiyorum yolun başında böyleysen oooo 😅
Eyo11 Aysegultkk Yok yok bence ilk 3 ay bende böyle olucak Ayşem görürsün bende de 3 aydan sonra biticek🙏🙏😂🌻
Eyo11 yasemin257 Ay çok kötü bi duygudur ya mide bulantısı Allahım yardımcın olsun. Soğuk algınlığında bile mide bulantısı insanı mahvediyor iyi dayanmışsın
Aysegultkk Eyo11 inşallah öylee olur çünkü karnın burnundayken ilgi göremeyince karnına baka baka ağladığın zamanlar oluyor ahh hormonlar ahh😂
Eyo11 yasemin257 neyse ki kurtuldun sanırım Allah bir daha göstermesin benim kuzenimin hamileliğide senin gibi çok zor geçti. Sürekli istifra filan, 9 kilo verdi ya kadın
yasemin257 Eyo11 bn zaten 44kiloyla hamile kaldim yok olmaya baslamstm 😅😅 sonra 10kilo bi Aldim kan geldi suratima 😅