Kızlar selamm, bugün kontrolümüz vardı 22+4üz bebişim şu an tam ters pozisyondaymış yani ayakları aşağıda. Hatta o yüzden tekmelerini alt taraflarımda çok fazla hissediyorum. Daha çok erken bir çok kez döner tabiiki biliyorum ama size sormak istediğim kaçıncı haftaya kadar bebeklerin normal doğum pozisyonu alabilme olasılıkları var? Yani şu haftadan sonra artık dönmesi imkansız dediğiniz zaman hangisi?