SB_ Selam kızlar 🙋🏼♀️ Ben 29 haftalık hamileyim bebeğimi ilk 23. Haftada hiss etmeye başladım 🥰 Bu aralar ama gerçekten çok canımı acıtıyor kemiklerime vuruyor karnımın içinden resmen patır kütür ses çıkıyor karnıma çok sert vuruyor … Çok rahatsız edici olmaya başladı acaba bu ilerleyen haftalarda hafiflermi yoksa büyüdükçe dahada mı şiddetli olur? 😕
cryingbaby SB_ bende 30+0 ım, aynen yazdiginiz gibi ses mes gelmiyor ama canimi cok acitiyorrrrr, geceleri uyumuyor kipir kipir, surekli mideme baski yapiyor, cok az yemek yiyorum sonra yine acikiyorum, bezdim ben bu hamilelikten🤒
Mutlulugumm123 SB_ ben suan 35+5 haftalık gebeyim ve bazen cok acitiyor vurdugunda boşluğuma falan vurduğunda önceden böyle değildi kilo aldığı içinmş doktor öyle söylemişti bide artık yeri daraldığı için demişti
Albiina05 SB_ hareketleri daha yavaşlıyor ama bazen çok sert tekmeler atıyor. Acıyla bağırdığımı biliyorum birkaç kez. Küçükken sürekli kıpır kıpırdı taklalar atıyordu. Ama canımı hiç acıtmıyordu. 🙂
cryingbaby SB_ amin🤲🏼🥴🥴 buyudukce hareket edemicek diyolar ama, bu kuduruklukla yine bişekilde bulurlar yollarini bidiklar 😁
SB_ cryingbaby bi taraftan insan diyor sağlıklı olsun yeter hareketlerini hiss ettikçe rahatliyorsun endişe açısından ama gerçekten çok rahatsız edici artik 😖
SB_ Bmom doğsada kurtulsam diye düşünüyorum arada ama işte daha çok var psikolojik şimdiden böyle düşünmesem iyi olacak yoksa son haftalar geçmez olur
SB_ Albiina05 vay başıma gelenler 🙆🏼♀️😅 hayırlısı ozaman bakalim Allah hepimizin yardımcısı olsun gerçekten insanın başına gelmeyince anlayamıyor
Nuray23 SB_ siddetleniyor desem😬. Neyse canlari sag olsun. Hareket hissetmeyince bu seferde niye hissetmiyoruz diye kaygilaniyoruz. Yeterki hareket etsin artik sabredicez bu acilara😁 34+5im bende bu arada. Yan bosluklara bi vuruyor yirtilcak gibi hissediyorum. Korkuyorum 😂
SB_ Nuray23 aman yarabbi 😅 haklısın canım evet endişeleniyoruz hareket etmeyince Hayırlısı olsun bakalım hepimizin Allah yardımcısı olsun 🙏🏻
Htc18 SB_ 35 olduk okadar çok dönüyor ve geriliyor ki yeri kalmadığı için artık pek tekme atamıyor ama yapacağından geri kalmıyor kuzucuk bugün kendi kalbi bile çok atıyordu serumla sakinlestirdiler ama ne değişti hareketler son gaz devam😁😁