Merhabalar sevgili anneler,öncelikle sağlıkla bebeğinize kavuşmanız için duacıyım.
Allah herkese yardım etsin.
Gelelim konuya ; 30 haftalık hamileyim. Hamileliğimin başından beri doğum korkusu ile var olan anksiyetemi arttırdım,buradaki olumsuz doğum hikayelerini okuyarak inanılmaz doğum stresi yaşadım. 26. Haftamda kasılmalarım başladı ve suyum geldi. Yoğun bakımda yattım çeşitli tedaviler uygulandı. Erken doğuma sebep olan vajinal enfeksiyonmuş.
sizlerden ricam lütfen akıntınız fazlaysa sarıdan yeşile dönükse, idrar yolunda iltihap varsa hiç
beklemeden Dr.başvurun çünkü erken doğuma sebep oluyorlarmış.
Lütfen dediklerimi unutmayın.
Hiç bir olumsuz doğum hikayesi okumayın,idrar yolu ve vajinal enfeksiyonununuz varsa ihmal etmeyin.
Ben şuan hep yatıyor ve geçirdiğim her güne şükür ediyorum.
bana da dua edin bebeğim sağlıkla doğsun ve yaşasın.
Allah sizleri de sağlıkla bebeğinize kavuştursun.