Bsra06 Merhaba annelerim ben 13 mart veya 15 mart sabah Doğuma gircem doktorum 2 tarih verdi duruma göre alcam seni dedi… şuan 38+1 olduk nts ’ye baglandım ve ağrım cıktı kilomuz şuan 3.100 gram… 2. Gebelik 2.kizimmm… Heyecandan ölürüm diye hissetmiştim hep.. Ama üzerimde bi sakinlik var okadar sakinim ki benim için çocuk oyuncağı gibi bişey 😂😂😂😂 sıradan bi gün sanki tuhaf bi his..
Senemsuat Bsra06 canım sana bişey sorucam en sonki ultrason kağıdına bakarmısın ben bugün gittim bdp değeri 84 yazıyor korktum
gulfem_93 Bsra06 ben de 37+2yim 15 martta sezaryenim var inşallah benimde nstde sancı çıktı bir sürpriz olmazsa.. aynı hisleri ben de hissediyorum 😊
G92 Bana da 13- Mart gel dedi, acaba suni mı verecek bilmiyorum, bugün gittim kontrole sancı sıfırdı, cumartesi gel dedi