[silindi] Kızlar doğuma yakın saçlarıma ombre yaptırabilir miyim var mı yaptıran eden duyan ? bu arada uçlarda kına var 🤣🤣🤣
Pelin000 Ya kizlar sizin ombre den saciniz dokuluyor mu ben 5 ay once yaptim sacimin yarisi dokuldu koptu ve diplere yaptirmadim yani neden boyle oldu hamile degilim bu arada
Sibel87 Pelin000 saçınızı yakmışlar,oryal fazla mı tuttular acaba?bende en son yaptırdığımda aynı saçlarım öyle oldu çok kötü baş edemedim saçlarımı kestircem artık..
Pelin000 Sibel87 evet fazla tutu kulu sari istedim icin keske yaptirmasaydim cok pismanim 😒 rengide acildi zaten mor sampoan da kulanmaya korkuyorum daha cok dokmesin diye
mmavi Organik boyaysa olur demisti 2 doktorda bana. Acici islem olacaksa yaptirma demisti yine danisin doktorunuza isterseniz.
[silindi] Haticee0393 o yüzden tereddüt ettim açıcıyla birlikte çok uğraşır saçımla ama arkadaşlar yazmış ya açıcı kullanacaksanız boyamayın demiş doktoru ben de doğumdan hemen sonra yaptırırım inşallah 🙏🏻
Esra-dmr [silindi] canım kına olan saç zor açılır . Tabi en son ne zaman kullandın Kınayı oda önemli. Uzun süre olduysa oda farkettirir. Sen doktoruna danış sonra kuaförün bir tutam saçına denesin. Baktın zorluyo hiç uğraşmazsın
Dilek-Can [silindi] uçlarda kına varsa o saç açılmaz boya boyayı açmaz diye bir kural vardır ancak kestirip kınalardan kurtulursanız olur diklere boya değmedikçe birşey olmaz
OzgeAlya [silindi] Kuaförler uğraşmak istemiyor kına olan saçlarla yakınım kuaför bizzat Biliyorum yoksa boyanabilir 💃
Msde_srds [silindi] ben yaptırdım valla çokta güzel oldu niye yaptırdın diyenler olsa da duymamazlıktan geldim çünkü sonra fırsat bulamayabilirim de 😀😀