SimgeSalam Merhaba bayanlar ben 34 haftalık hamileyim, 2 gündür rahmimin üstünde Ağrı mı desem sancımı yoksa kasılmamı bilemedim tuhaf bişey var yürürken zorluk çekiyorum acıyor başına böyle birşey gelen varmı ?🙄
Esmmaa Canım bazen normal oluyor ama en güzel cevabı sana nst verir, bence sana yakın herhangi bir hastanede nst çektirebilirsin için rahatlar en azından