SB_ normal doğumu o kadar kötülemişsiniz ki sezaryende sanki hiç zor bi durum yok. İkisi de acılı. Bi evlat dünyaya geliyo azcıkta zorluğu olsun yani. Sezaryene karşı değilim ama isteğe bağlı sezaryene karşıyım. Normal doğumun tadı sezaryende yok. Bi normal doğumum oldu bebek çıktığı an hiç bişey yokmuş gibi kalkıp yürüdüm dopumhaneden odama. Şimdi 36 haftalığım yine normal olcak korkulacak bişey yok çünkü. O anın tadını yaşamayan bilemez. Yönlendirme yapmadan korkutmadan bilgi verseniz daha iyi olurdu. Evet kimse hangi doğumun daha iyi geleceğinin garantisini veremez soran kişiye. Ama denemeye değer bence. Ve yine tekrar ediyorum size. Normal doğumun mucizesini yaşamadan bilemezsiniz o yüzden böyle konuşuyorsunuz bence