aysun86_ Merhaba 35 günlük hamileyim kasık ağrım var normal midir🙏🏻Henüz ufak oldugunda doktora gitmedim daha dün testte öğrendim sizin başınıza böyle birşey geldi mi🙏🏻
kucuktosbik27 aysun86_ rahim büyüdükçe ağrılar oluyor bazen günler sürğyor bazen rahat oluyorsun sonra tekrar başlıyo 4. Aya kadar rahim yukarı çıkana kadar devam ediyo bu durum