Ahsentas Merhabalar 38+5 günlük hamileyim bebek daha kanala yerleşmemiş doktorum bişey demedi. Sizce geç mi kalmış doğum kanalına yerleşmesi için ne yapabilirim
Ozgglt_ Ahsentas 38+3 bizdede durum aynı kanalda değil yarın kontrolümüz var bakalım ne diyecek doktorumuz
Gizem___ Ahsentas benim de 38+3 kanala girmemiş doktor gelmeye niyeti yok keyfi yerinde dedi 🤓 yürüyüş yap yarım saat falan mutlaka merdiven çık dedi haftaya kontrolde ne olacak bakalım 🤷🏼♀️
Ahsentas Anlamıyorum Kaynana-görümce postu olsa herkes arka arkaya yazar bi yardım postu atıyoruz kimse bakmıyor