Gulnur merhabalar
Kendi isteğinizle mi sezeryan oldunuz acaba zorunlu mu yoksa? Ben de Seval hanıma gidiyorum her hamilelik farklıdır tabi ama sezeryan lafını etmiyor hoca suni sancı da ben istemiyorum 41 olacak pazar yatış yapılacak daha belli değil yani ne olacağım🤔 ameliyatınız da nasıl geçti doktor hastahane bilgi verirseniz çok sevinirim 🙏