Bazı anne adayları bebeğinin kilosunun biraz düşük olduğunu yada geriden geldiğini bununla ilgili neler yapmaları gerektiğini sorup endişelerini,streslerini azaltmaya çalışırken bunun altına benimki 3 hafta önden gidiyor,ay benimki tospik gibi yorumlar yapan insanları gerçekten anlamakta zorluk çekiyorum!!Kadıncağız zaten stresli ve ister istemez kıyaslama yapıyor,kafasına takıyor durumu.Bazı düşüncesiz kişiler yapıcı konuşmalar yapacağına daha da moral bozuyor.Biraz kendinize çeki düzen vermelisiniz hanımlar!!!