1_minik ben yeni başladım kullanmaya 1 hafta oldu bi sıkıntısını görmedim ama sabah aç karnına aldığımda aşırı uyku yaptı ilk günler kafamı kaldıramadım, doktorum akşam yemeğinden önce alabileceğimi söyledi, 2-3 gündür bu şekilde yapıyorum o sorun da kalmadı sadece normalde 12de uyuyorsam şimdi daha erken gelmeye başlıyo uykum gece deliksiz uyuyorum 🤗 uyku dışında bi sıkıntısı olmadı bana 😊🤗